Film jako skuteczne narzędzie promocji

W obecnym zabieganym świecie konsument ma coraz mniej czasu na przetworzenie i zapamiętanie informacji, które są do niego kierowane. Dlatego tak ważnym czynnikiem podczas promowania firmy, produktu lub usługi, jest dobór odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jakie korzyści wynikają z inwestowania w filmy reklamowe i jak wybrać odpowiedniego wykonawcę.

Zostań zapamiętany przez odbiorcę

Nasze doświadczenie i pasja do wykonywanego zawodu sprawiły, że produkcja filmów reklamowych stała się nam bardzo bliska. Dzięki temu wiemy, że profesjonalnie przygotowany materiał video jest o wiele skuteczniejszy w sieci niż najlepiej napisany post okraszony ciekawą grafiką. Dlaczego? Filmy reklamowe szybciej przykuwają wzrok odbiorcy i zatrzymują go na dłużej, pod warunkiem, że mają ciekawą fabułę i są odpowiednio zmontowane. Konsumenci przyzwyczaili się już do materiałów statycznych i nie mają czasu na czytanie dłuższych treści, jednak te ruchome cały czas cieszą się ich zainteresowaniem.

Przedstaw to, co istotne

Zdarzają się produkty lub usługi, które ciężko jest przedstawić tylko za pomocą słów i obrazu. W takich sytuacjach animacje reklamowe lepiej oddają wartości, misję czy cechy charakterystyczne, na których zależy Klientowi. W niektórych przypadkach warto postawić na zabawne animacje, które łatwo zapadają w pamięć w innych, natomiast lepiej zachęcić odbiorcę do refleksji. Wpływa to bezpośrednio na rozpoznawalność i wizerunek marki oraz jej późniejsze dochody. Nie bez znaczenia jest także otoczenie i sceneria planu filmowego. Spoty reklamowe najczęściej kręcimy w Warszawie, dlatego chętnie doradzimy w wyborze odpowiedniego miejsca, które idealnie przekaże klimat filmu promocyjnego.

Dodatkowe atuty

Mamy świadomość, że umieszczanie filmów reklamowych lub promocyjnych na firmowej stronie może przyczynić się do zmiany jej pozycji w wyszukiwarce. Oczywiście miejsce w wynikach wyszukiwania nigdy nie jest głównym powodem do tego, aby stworzyć profesjonalny materiał video, jednak warto o tym pamiętać. Dzięki temu także masz wpływ na to, ile osób odwiedzi stronę, co może przełożyć się na liczbę klientów.

 

Jak wybrać wykonawcę filmu?

Konkurencja na rynku agencji reklamowych tworzących filmy promocyjne jest dość spora. Dlatego należy przejrzeć portfolio każdego wykonawcy i sprawdzić, jakiego rodzaju materiały zostały przez niego wyprodukowane. Dodatkowo można rozważyć wybór takiej agencji zajmującej się produkcją filmów reklamowych w Warszawie, która realizowała zlecenia podobne do Twojego. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że pracownicy wiedzą już co nieco o branży. Ostatnią, ale nie najważniejszą kwestią jest budżet – czasem ciężko go przeskoczyć, jednak warto pamiętać, że dobry film promocyjny opiera się przede wszystkim na kreatywności i pomyśle.

Podsumowanie

Nie ulega wątpliwości, że profesjonalnie przygotowany materiał promocyjny pomaga realizować cele firmy. Zajmujemy się produkcją filmów reklamowych w Warszawie od wielu lat, dlatego wiemy, jak odpowiednio przedstawić naszego Klienta, jego usługę lub produkt osobom trzecim, by były nimi zainteresowane. Jeśli masz jakieś pytania związane z tworzeniem filmów – zachęcamy do kontaktu. Sprawdź naszą ofertę i zrealizowane projekty na GalaktikaFilm.pl.