FILMY REKLAMOWE GALAKTIKA FILM WARSZAWA

Konkurencja między firmami nigdy nie była tak nasilona, jak obecnie. Sposobem na wyróżnienie się spośród rynkowych rywali jest sprawnie zrealizowana kampania marketingowa lub wizerunkowa, bazująca na wysokiej jakości materiach wideo o ciekawej koncepcji fabularnej.

Profesjonalna produkcja filmów reklamowych

Konsumenci lubią atrakcyjne efekty w filmach reklamowych. Ich uwagę przyciągają: niebanalne realizacje, niebanalna kompozycja zdjęć, wciągająca muzyka i dopracowane wizualnie grafiki. Skupiają się wówczas na przekazie zawartym w spotach, odczuwają pozytywne emocje, które przekładają się na gotowość do zakupu i sympatię do marki. Zaawansowana technicznie produkcja filmu reklamowego podnosi w ich oczach walory produktu bądź firmy, ukazuje je jako posiadające wysoki standard.

Mamy siedzibę w Warszawie i zatrudniamy zespół kreatywnych ekspertów. Doskonale znają się oni na najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technikach produkcji spotów reklamowych oraz do perfekcji opanowali zasady komunikacji wizualnej. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi i oprogramowaniu do animacji komputerowej jesteśmy w stanie urzeczywistnić każdy pomysł na film reklamowy. Pracujemy z pełnym zaangażowaniem i pasją, zawsze dążąc do spełnienia oczekiwań klientów.

Tworzymy wyjątkowe filmy reklamowe

Obraz ma większą siłę perswazji niż słowa. Narracje przedstawione graficznie są bardziej uniwersalne, łatwiej przyswajalne i przyciągają uwagę skuteczniej niż tekst pisany. To tłumaczy tak dużą popularność tej formy, stosowanej w filmach reklamowych instruktażowych i innych materiałach o przeznaczeniu komercyjnym.

Jesteśmy profesjonalnym warszawskim studiem zajmującym się kompleksowo tworzeniem spotów reklamowych. Można nam zlecić całość produkcji, łącznie z przygotowaniem scenariusza z dialogami, castingiem aktorów, wyborem lektora i kreacją animacji 2d i 3D. Jeśli interesują Cię spoty zrealizowane przez zespół specjalistów z doświadczeniem, odpowiednimi kwalifikacjami i bogatym portfolio, zwróć się do nas. Na koncie mamy setki reklam, czołówek, animacji i filmów krótkometrażowych. Wszystkie cechuje wysoka jakość wizualna i dźwiękowa, oryginalna koncepcja kreacji i dopracowanie montażowe.

Filmy reklamowe to jeden z podstawowych formatów marketingowych.

Jest to też jeden z najczęściej wykonywanych przez nas typów realizacji. Dzięki dynamicznej formie filmów wyróżniasz się spośród konkurencji. Dajesz się również lepiej zapamiętać i poznać swoim odbiorcom. Tym bardziej, że możesz wykorzystać kilka rodzajów filmów reklamowych!

Sprawdź, jakie możliwości dają Ci filmy reklamowe i z czego wynika ich skuteczność.

To, co każdy chce oglądać

Tworzenie reklamy wymaga od Ciebie dostosowania się do klientów. Treści i zagadnienia powinny odpowiadać na realne pytania i problemy użytkowników. Z kolei forma prezentacji, styl wizualny i estetyka powinny trafiać do konkretnego typu klientów - sprecyzowanego na podstawie zebranych wcześniej danych i utworzonych person.

Oprócz tego film promocyjny powinien być oryginalny. Sam pomysł powinien wykraczać poza obecne trendy lub w jakiś sposób je odświeżać czy modyfikować. Zanim jednak omówimy podejście do tworzenia klipów reklamowych - poświęćmy chwilę czasu samej reklamie wizualnej.

Dlaczego filmy reklamowe działają lepiej, niż inne formaty?

To, że filmy oddziałują na odbiorcę najlepiej (pod kątem reklamowym) jest faktem. Wynika to z budowy ludzkiego ciała i uwarunkowań genetycznych. Przez miliony lat głównym narzędziem, przez które człowiek poznawał świat, był wzrok (dalej zresztą tak jest).

Z kolei czymś, co najlepiej jest wychwytywane przez zmysł wzroku, są dynamiczne obrazy. Ruch na obrazie sprawia, że momentalnie skupiasz na nim swój wzrok. W produkcji filmów wykorzystujemy te zależności, aby zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców podczas oglądania.

Co przyciąga wzrok i zatrzymuje go na dłużej?

Nie tylko dynamika jednak decyduje o tym, czy reklama zainteresuje klientów. Znaczenie mają również kolorystyka, montaż, wartość prezentowanej treści i jej estetyka. W ostatecznym rozrachunku bardzo istotna okazuje się również jakość produkcji.

  • Rozdzielczość obrazu i szczegółowość nagrywanych obiektów.
  • Przemyślane ujęcia.
  • Brak efekt “trzęsących rąk”.
  • Dobrze dobrane scenerie.
  • Profesjonalni aktorzy.

Oglądając reklamę odbiorca spodziewa się, że będzie ona zrealizowana profesjonalnie. Jeśli to oczekiwanie nie zostanie spełnione - szanse na pozytywny odbiór drastycznie spadają.

Filmy reklamowe dla firm - jakie usługi świadczymy?

Tworzenie filmów reklamowych jest naszą pasją. Dlatego jesteśmy w stanie wesprzeć Cię na każdym etapie produkcji, jak i kompleksowo zrealizować zlecenie. Ze względu na potrzebę oryginalności filmów - do każdego tematu podchodzimy nieszablonowo i całkowicie indywidualnie. Możemy sami opracować konspekt i scenariusz, jak i skorzystać z Twojej propozycji - jeśli takową masz.

Produkcja filmów reklamowych w Warszawie oraz cała Polska online

Praca nad filmem reklamowym zaczyna się od kontaktu. Masz wtedy okazję skonfrontować swoje oczekiwania i potrzeby z rozwiązaniami, które proponujemy. Podczas ustaleń wstępnych doprecyzowujemy szczegóły realizacji i określamy, jaki zakres działań będzie obszarem współpracy.

Gdy już wszystko zostanie zatwierdzone i nie pozostawimy niedomówień - czas wziąć się za pracę. Poznaj nasz proces, który opisaliśmy w skrócie poniżej. Sprawdź, jak wyglądają nasze produkcje od kuchni! Innymi słowy: dowiedz się, jak powstaje Twoja reklama.

Główna koncepcja i szkic filmu

Punktem wyjścia jest koncepcja - opracowujemy ją sami i omawiamy z Tobą lub wykorzystujemy pomysł przedstawiony przez Ciebie. Gwarantujemy, że jesteśmy w stanie podjąć się praktycznie każdej realizacji!

Wykorzystując konspekt zaczynamy powoli planować szkielet filmu. Zarys całej historii, ujęcia, czas trwania, muzykę atmosferę i to, jak będziemy prowadzić napięcie. Wszystko musimy ustalić, zanim weźmiemy się za szczegóły, takie jak scenariusz czy kwestie logistyczne.

Scenariusz, role i technikalia

Gdy wiemy już, co chcemy osiągnąć i jak mamy zamiar to zrobić - przystępujemy do tworzenia scenariusza. W zależności od typu filmu - planujemy role, scenerie, przeglądamy kalendarz i staramy się wszystko optymalnie zaaranżować. Potem przychodzi czas na casting ról i pracę z aktorami, aż w końcu przygotowujemy sprzęt i wyruszamy w teren.

Realizacja

Nagrania staramy się z reguły realizować jak najszybciej. Wiemy bowiem, że czas odgrywa istotną rolę w branży. Nie zawsze możliwe jest jednak przewidzenie wszystkich czynników. Jeśli podczas nagrywania sceny plenerowej spada deszcz: musimy czekać. Dlatego zawsze pozostawiamy sobie pewną rezerwę czasu.

Podobnie jak czas realizacji - bardzo trudno jest też określić koszt produkcji (nawet orientacyjny). Wynika to z faktu, iż każda realizacja jest całkowicie osobną produkcją. Taką, do której należy podchodzić całkowicie indywidualnie.

Jeden krótki film reklamowy może być nawet kilka razy droższy od innego. Wszystko ma związek z tym, że cena wynika w znacznej części z “niewidocznych” dla widza kwestii, na które trzeba przeznaczyć część środków (np. zatrudnienie dużej ilości statystów, wypożyczenie pojazdu itp.). Po podliczeniu tego, ile kosztuje każdy z elementów - cennik może być różny dla dwóch pozornie podobnych filmów.

Postprodukcja - czyli kinowa magia ekranu

Postprodukcja jest ostatnim etapem realizacji, przez jaki przechodzą filmy reklamowe. Zasadniczo jest też ona najistotniejsza. Zła lub dobra obróbka może pogrążyć lub uratować dosłownie każdy film. Dlatego też na tym etapie staramy się, aby wszystkie szczegóły zostały maksymalnie dopracowane (w końcu jest to nagranie na cele promocyjne).

To tutaj specjalista dodaje efekty specjalne i zajmuje się łączeniem nagranych materiałów w jedną całość. Wszystkie przejścia, mastering dźwięku i obrazu, klimat scen i inne elementy układanki: to dzieje się podczas postprodukcji.

Statyczny, dynamiczny długi czy krótki film reklamowy? Krzyżówka w studiu - czyli rodzaje filmów reklamowych

Klip, spot, teaser, czy jakkolwiek inaczej by określić krótki film reklamowy - hasło krzyżówkowe byłoby z tego idealne. Warto jednak podkreślić, że format film reklamowy zawiera w sobie kilka mniejszych rodzajów realizacji.

W zależności od tego, co będzie tematem przewodnim nagrania oraz jakie będą jego cele promocyjne - będziemy mówić o filmach reklamowych promujących produkty, materiałach instruktażowych lub profesjonalnych realizacjach wizerunkowych.

Podstawa działań - filmy produktowe

Filmy reklamowe promujące określone produkty to zdecydowanie najczęściej spotykany typ realizacji. Ile razy natrafiłeś w TV lub internecie na reklamę żyletek do golenia, dezodorantów dla mężczyzn czy szamponu do włosów łamliwych?

Tego typu filmy są szczególnie skuteczne, gdy sprzedajesz jeden produkt lub mniejszą ich ilość. Pozwalają również, by reklama była skupiona na jakimś flagowym produkcie z Twojej oferty. Nagrania promocyjne tego typu są nastawione na budowanie zainteresowania w zakresie Twoich produktów.

Film produktowy doskonale nadaje się do budzenia zainteresowania swoją firmą, jeśli działasz w sektorze handlowo-usługowym.

Zalążki content marketingu - filmy instruktażowe

Częścią naszej działalności są również filmy instruktażowe. Możesz je wykorzystać do budowania opinii specjalisty w branży oraz pomagania swoim odbiorcom. Z racji tego, że film instruktażowy z natury zawiera realną wartość dla kogoś zainteresowanego - doskonale wspiera promocję w internecie.

Filmy reklamowe z instruktażem możesz umieścić w swoich mediach społecznościowych, na kanale YouTube czy stronie internetowej. Publikacja takich materiałów pozytywnie wpłynie na odbiór marki i jej pozycję eksperta. Co ciekawe - takie działania też mogą promować produkt.

Profesjonalne filmy wizerunkowe

Funkcją, jaką spełniają filmy wizerunkowe, jest z reguły wywołanie poczucia misji u odbiorcy. Bardzo często produkcja filmu tego typu towarzyszy jakiejś kampanii społecznej lub przedstawieniu ogólnej misji jakiejś marki. Podczas tworzenia takiego filmu możesz położyć nacisk np. na ochronę środowiska, zdrowie, ergonomię, pomoc charytatywną czy jeszcze coś innego.

Dzięki temu zaprezentujesz swoją firmę nie tylko jako narzędzie nastawione na zarobek. Pokażesz, że zależy Ci na kształtowaniu lepszej przyszłości i codzienności dla każdego.

Nasze biuro mieści się na terenie Warszawy - ale nie bój się nawiązać kontaktu nawet wtedy, gdy jesteś spoza miasta!

Zapoznaj się z naszymi innymi usługami