LOT MBWFW

W ciągu wielu lat pracy Galaktika Film miała okazję zrealizować dziesiątki produkcji takich jak filmy promocyjne, filmy reklamowe, filmy wizerunkowe, filmy eventowe i inne materiały mające na celu ukazanie klientowi filozofii marek, ich przekazu, misji oraz działań promocyjnych w terenie lub w ramach wydarzeń kulturalnych.

Podobnie było i w tym przypadku. Produkcja filmowa Galaktika Film zrealizowała wraz z agencją reklamową Make Event film dla Polskich LInii Lotniczych LOT. Film stworzony dla PLL LOT powstał przy okazji jednego z wydarzeń pod flagą Warsaw Fashion Week - jednego z większych wydarzeń modowych w Polsce. PLL LOT jako jeden z partnerów wydarzenia zaprezentował własne stoisko promocyjne z nie byle jakim happeningiem. Ceniony w wielu kręgach awangardowy artysta streetartowy Whyduck - Krystian Ścigalski przez wszystkie trzy dni trwania Warsaw Fashion Week malował ogromny model samolotu Dreamliner, którym w swoich szeregach może się pochwalić firma LOT.

Kamery Galaktika Film uwieczniły pracę artysty przez wszystkie dni, a montaż ukazał najlepsze sceny z tego czasu, pokazując widzom progres prac i efekt końcowy. Prace Whyducka są rozpozwalne dzięki kolorowemu, komiksowemu stylowi i wykonanym przez artystę wielu okładkom, etykietom i plakatom promocyjnym dla największych polskich (i nie tylko!) marek

Produkcja filmowa to świetne zajęcie dla osób interesujących się sztuką, malarstwem, streetartem i fotografią. Z kamerą trzeba być wszędzie tam, gdzie dzieją się interesujące i inspirujące dla innych twórców rzeczy, happeningi oraz akcje promocyjne firm tworzone i opracowywane przez najlepsze agencje reklamowe i ekspertów od angażowania widza

Galaktika Film z przyjemnością realizuje filmy promocyjne, filmy eventowe i reklamowe z akcji marketingowych organizowanych przez firmy, nie tylko te wielkie. Realizacja wizji klienta to dla nas przyjemność, chętnie dzielimy się również swoim doświadczeniem, pasją i kreatywnością, by stworzyć efektowną, przyciągającą wzrok i uwagę klientów realizację.

Animacja reklamowa pojawiająca się na kadrach filmu informuje o ilości zużytych do malowania samolotu markerów, ilości godzin pracy artysty oraz przedstawia informacje na temat PLL LOT. Akcja malowania Dreamlinera w artystyczne, kolorowe wzory odświeża nieco klasyczną identyfikację wizualną firmy LOT i powoduje zainteresowanie młodych odbiorców. Szalone, designerskie wzory na samolocie w symboliczny sposób łączą idee klienta - Polskich Linii Lotniczych LOT z nowoczesnością, artyzmem i mnogością barw pojawiających się podczas tak kreatywnego wydarzenia jak Warsaw Fashion Week.

Tego rodzaju akcje zawsze inspirują do działania i mogą być wzorem dla innych marek. Zapraszamy do współpracy przy realizacji działań promocyjnych dla firm!